Jump to content

sF4u

Member
  • Content Count

    5
  • Donations

    0.00 USD 
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

About sF4u

Personal Information

  • About me
    A Socail Butterfly, who enjoys helping where and when I can.
  1. and its cool. yall will get to know me. so no biggy
  2. yes but active on fc ive met and been chatting to all the host didnt say active host?
  3. yes I have read the rules? yes I have joined discord? yes I have been active for 2 weeks?
  4. Well it took me a lil time to navigate around this etc and please if u need me msg me in game tbh, game takes enough time haha ill try m y best to keep an eye here to ofc, but the RS3 community is ofc where we all are. You all probably seen me and or heard me chatting away some point or another, so now, you'll have to get use to it ahah I Joined RS only 6th march 2019 and play for fun n giggles, no 99 yet but I just make the 2k club and for a couple weeks after visiting a host house Kr0no and another, had such a great time and want to be involved in the community and happy to share my resources with others. ANyway a BIG BIG HI.. come say hey if u see me and well my name kinda stands out lol. Till I see yall in FC
  5. Your display name: SF4u Have you read/followed the Global Rules? No Have you joined Altar Community Discord? No Have you been active in Altar FC Community for 2+ weeks? Yes Which of these conditions have you satisfied within the Altar FC Community? Expressed interest in obtaining a rank. Have you been recommended to apply by another rank? What interested you in wanting to become an Altar FC Community Helper (Smiley)? I am new to this but enjoy the aspect and community looking forward to my first hosting How did you discover the Altar Community? through word of mouth on rs3 and talking to and meeting many of the other host Please share any feedback you have. I have enjoyed meeting all the host and look forward to getting to know you all
×
×
  • Create New...